D1S SII
Kód: 565Související produkty
Detailní popis produktu
Určeno pouze pro modely vozidel viz seznam níže
Pokud bude použito do jiného vozidla, zvolte D1S G2
Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.
Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus
Vhodné pouze pro:
Škoda Superb II před faceliftem
VW Touareg 7L
BMW e60, X5 e70
Ford S-max
Do ostatních modelů je potřeba použít: D1S G2
Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem
Vhodné i pro bi-xenonové světla
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
patice: D1S / D1R
model: SII
příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel
světelný tok: 9.000lm
napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry: shodné s xenonovou výbojkou
- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže
- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm
- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček, přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny
- nehlásí chybu prasklé žárovky
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE
Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.