D3S / D3R G2 12V (LED, 6000K - nepřímá náhrada, info v popisu)
Kód: 346![10 let zkusenosti](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ledpodsviceni.cz/user/banners/10_let_zkusenosti_konkurencni_vyhody.jpg?64cf46ee)
![podpora](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ledpodsviceni.cz/user/banners/online_podpora_v_chatu_konkurencni_vyhody.jpg?64cf470a)
![realne foto](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ledpodsviceni.cz/user/banners/realne_fotografie_od_zakazniku_konkurencni_vyhody.jpg?64cf4713)
![reklamace](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ledpodsviceni.cz/user/banners/okamzite_reseni_reklamaci_konkurencni_vyhody.jpg?64cf472f)
![Slovensko](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ledpodsviceni.cz/user/banners/dorucovani_na_slovensko_konkurencni_vyhody.jpg?64cf4746)
![zaruka spokojenosti](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.ledpodsviceni.cz/user/banners/zaruka_spokojenosti_konkurencni_vyhody.png?64cf4750)
Související produkty
Detailní popis produktu
Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.
LED náhrady xenonových výbojek s napájením 12 voltů
Bez hlášení chyby.
Instalace LED do světlometu je shodná jako u původních xenonových výbojek
Napájení je řešeno externě - nepoužívá se původní konektor s vysokým napětím, ale připojují se na 12V, tzn typicky na kabely vedoucí do světla před řídící jednotku / ballast.
Uchycení LED do světla je shodné jako u výbojek, ale zapojení není kus za kus / Plug & Play
U tohoto provedení na 12V se nevyužívá původní startér ani řídící jednotka. Vhodné například tam kde je elektronika vadná
V případě potřeby přímé náhrady je nutné použít D3S / D3R G2
Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem
Vhodné i pro bi-xenonové světla
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
patice: D3S / D3R
model: G2 12V
příkon: 2x 50W
světelný tok: 8.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry LED: viz přiložený obrázek
- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm
- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny
- nehlásí chybu prasklé žárovky
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
-velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE
Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.