H4 V3
Kód: 106Související produkty
Detailní popis produktu
Nejvýkonnější "dvouvláknové" LED s příkonem 2x 55W pro potkávací a dálkové světla
Doporučuji spíše v případě potřeby opravdu velké svítivosti!
Pro použití u běžných osobních vozidel (Octavia I, Fabia II, Fabia III, Roomster, Yeti...) je obvyklá volba model H4 V1
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
patice: H4 / HS1
model: V3
příkon potkávací: 2x 55W
příkon potkávací: 2x 3.6A
příkon dálkové: 2x 55W
příkon dálkové: 2x 3.6A
světelný tok potkávací: 10.000lm
světelný tok dálkové: 10.000lm
napájecí napětí: 9-32V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry: viz přiložený obrázek
- tento model je vhodný zejména pro vozidla kde je potřeba maximum světelného výkonu (do terénu, na pracovní stroje apod), nebo pro motorky kde je pouze jedna žárovka.
- světelný tok 10.000lm, běžné halogenové žárovky mají v průměru 2.500 - 3.000lm
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ ) a u dálkových světel je zajištěn správný rozptyl
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.