D1S / D1R G2 (LED, 4300K)

Kód: 99
2 500 Kč / pár
Skladem
Možnosti doručení

Model 2024

- NOVINKA - 

patice: D1S / D1R
model: G2 4300K
příkon: 2x 35W
barva světla:
4300K (teplá bílá)
světelný tok:
9.000lm
napájecí napětí:
vysoké napětí

 

cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy 

Jak objednat 1 kus? 

 

Detailní informace

10 let zkusenosti
10 LET ZKUŠENOSTÍ
know-how a osobní přístup
podpora
PODPORA V ONLINE CHATU ↘
nebo na emailu, odpovíme na každou zprávu
realne foto
REÁLNÉ FOTO OD ZÁKAZNÍKŮ
žádné fejkové fotky z internetu
reklamace
REKLAMACE
případné reklamace řešíme okamžitě
Slovensko
SLOVENSKO a EU
běžně zasíláme i mimo ČR, platba v € možná
zaruka spokojenosti
ZÁRUKA SPOKOJENOSTI
Stále váháš? Do 30 dnů můžeš bez obav vrátit

Detailní popis produktu

 

Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.

 

Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus

Vhodné například pro: Octavia II, Golf 6, Passat B6, Touran 1T2, A4 B6, A4 B7...

Nejsou vhodné pro

Škoda Superb II před faceliftem

VW Touareg

BMW e60, X5 e70

Ford S-max

U těchto modelů vozidel je potřeba použít D1S SII 

Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem

Vhodné i pro bi-xenonové světla

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 


 

patice: D1S / D1R

model: G2 4300K

příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel

světelný tok: 9.000lm

napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)

chromatičnost/barva světla: 4300K (teplá bílá) 

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení: aktivní - ventilátorem

rozměry: shodné s xenonovou výbojkou, viz přiložený obrázek

 


 4300K barevne spektrum


 

- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže

- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm

- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny

- nehlásí chybu prasklé žárovky

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP

velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení

- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)

 

 vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE

 


 Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě) níže:

 


 Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s LED D1S G2 s barvou světla 6000K níže:

 


 

 


 

heureka

 

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
PN Avatar autora | 8.6.2024
Za mě mohu jen doporučit, velice dobré, silné a příjemné světlo na noční cestování ! Doporučuji vyměnit za klasické výbojky ...

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz. Ledpodsviceni.cz na Firmy.cz