H7 PRO
Kód: 597Související produkty
Detailní popis produktu
Vhodné spíše do potkávacích světel s čočkou a do dálkových světel.
Do potkávacích světel s parabolou (bez čočky/projektoru) doporučuji spíše model "V1" viz H7 V1, nebo novější model H7 V1 II
Jedná se o nové modely H7 PRO, které svou svítivostí o 20% překonávají, s trochou neskromnosti, legendární H7 V2!
Ověřte, jestli je uchycení původních halogenových žárovek H7 řešeno ocelovými pružinkami, nebo pouze nacvaknutím
V případě jiného uchycení bude potřeba zakoupit ještě redukční kroužky, viz kategorie REDUKCE A UCHYCENÍ
Nejsou vhodné pro dálková světla:
Superb II po faceliftu
Fabia III
Yeti po FL
Passat B7
Audi A3 8P
V tomto případě je potřeba použít model H7 V2.2
Reálné fotografie v galerii
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
H7 V2 | H7 PRO | |
příkon: | 2x 55W | 2x 65W |
světelný tok: | 10.000lm | 12.000lm |
pro představu - běžné halogenové žárovky mají svítivost kolem 2.500-3.000lm
patice: H7
model: PRO
příkon: 2x 65W !
příkon: 2x 5.5A
světelný tok: 12.000lm !
napájecí napětí: 9-32V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), dvojité měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry: viz přiložený obrázek
rozměry driveru (černé krabičky): 63 x 32 x 18mm
- model “PRO” je vhodný pro použití u potkávacích světel s čočkou/projektorem a do dálkových světel
- světelný tok 12.000lm, běžné halogenové žárovky mají v průměru 2.500 - 3.000lm
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ ) a u dálkových světel je zajištěn správný rozptyl
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- patice LED žárovky lze sejmout pro snadné upevnění v reflektoru a zároveň dovoluje natočení LED ve světle (doporučuji natočit čipy do stran)
- přívod je polarizovaný - pokud LED nesvítí otočte polaritu patice
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Příklad instalace s pomocí redukcí R1 ( REDUKCE R1 ):
například Octavia II po faceliftu / Superb II před faceliftem
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.