H7 V2.2
Kód: 133Související produkty
Detailní popis produktu
Nejvýkonnější LED jsou se svým příkonem 2x 55W a menšími rozměry chladiče
Vhodné jen pro dálková světla:
Superb II po faceliftu
Fabia III
Yeti po FL
Passat B7
Audi A3 8P
Hyundai Tucson
V ostatních případech použijte model H7 PRO nebo jiné z kategorie H7
Reálné fotografie v galerii
Ověřte, jestli je uchycení původních halogenových žárovek H7 řešeno ocelovými pružinkami, nebo pouze nacvaknutím
V případě jiného uchycení bude potřeba zakoupit ještě redukční kroužky, viz redukce a uchycení
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
patice: H7
model: V2.2
příkon: 2x 55W
příkon: 2x 3.6A
světelný tok: 10.000lm
napájecí napětí: 9-32V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry: viz přiložený obrázek
rozměry driveru (černé krabičky): 51 x 29 x 16mm
- modely “V2.2” jsou vhodné pouze pro použití u dálkových světel pro: Superb II po faceliftu, Fabia III, Yeti po FL, Passat B7, Audi A3 8P
- světelný tok 10.000lm, běžné halogenové žárovky mají v průměru 2.500 - 3.000lm
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je u dálkových světel zajištěn správný rozptyl
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- patice LED žárovky lze sejmout pro snadné upevnění v reflektoru a zároveň dovoluje natočení LED ve světle (doporučuji natočit čipy do stran)
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Příklad instalace s pomocí redukcí R1 ( REDUKCE R1 ):
například Octavia II po faceliftu / Superb II před faceliftem
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.